Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Jenny - 23 december 2011 18:12

Har haft en rätt slapp hemmadag idag. Jag har hunnit städa mitt rum och lite sånt också iallafall. Skönt!

Imorgon är de julafton och julkänslan är på minus noll för min del iallafall...

Ingen snö och ingen julkänsla. Får se om man kanske kan kicka igång den med lite julmusik! 

Eller kanske med julmust och pepparkakor?

Jag fattar faktiskt inte grejen med julmust, de är ju inte gott.. Men under julen så tvingar man typ sig själv att dricka de och då tillhör de liksom. Fast de är ju inte äckligt heller, inte på julen. Men om man tänker sig att man skulle dricka julmust mitt i sommaren? Fy fan!

 

 

Av Jenny - 23 december 2011 10:44

Godmorgon!

De trodde ni väl inte att jag skulle vara vaken såhär tidigt? ;) Fast jag har dock varit vaken ett tag så..

Igår eller inatt skrev nårra till mig att "imorgon är de jul!" och jag fick panik bara shit! Jag trodde att de var i övermorgon!

Sen kom jag på att de var morgon... Hehe, bravo! 

Idag ska jag ägna mig åt att vara hemma, städa och massa sånt. Sen har farmor kommit hit också och hon ska vara här över jul! Mysigt!  


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards