Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Jenny - 17 december 2011 12:38

Var inne och kollade lite på facebook vad som hade hänt och så vidare.

Fick syn på en bild, där de stod "Ibilden finns en människa, försök hitta den"

Och jag tittade på bilden och letade igenom hela bilden men jag hittade ingen människa! Jag tittade både en och två gånger men hittade den verkligen inte! Sen när jag skulle titta en sista gång bara för att bevisa att de inte fanns nån så var de första jag såg ansiktet och jag ramlade av stolen och ner på golvet! Fy fan vad obehagligt de va!


Hittar ni den?

 
Av Jenny - 17 december 2011 12:18

Lördag idag och precis en vecka kvar till jul. Jag har helt ärligt inte köpt en enda julklapp!

Jag som lovade mig själv att inte vänta tills sista sekund.. Jaja, whatever... Bara de blir av så, bättre sent än aldrig  

Men helt ärligt så känns de verkligen inte som jul. Inte för mig iallafall, jag har liksom inte fått dendär julkänslan än. Men nu när snön har kommit så är de väl en bit på vägen antar jag.

Frågan är bara hur länge den varar?


Idag ska jag iallafall tillbringa min dag med Annie och Linnea, sen sover jag hos Annie inatt.

Mysigt!  



  

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards