Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Jenny - 30 december 2011 13:51

Sitter och väntar på bussen till nättraby för att jag ska vålgästa Tintiniis :)På busshållplatsen är de svinkalt och jag hår bara ett par gympaskor... Tack vare att jag och Tintin ska cykla tandem hem till henne... Fast vi är proffs! ;)

Av Jenny - 30 december 2011 10:50

Godmorgon!

Tänkte bjuda frå lite bilder från igår, som jag snodde från idas facebook! ;)


Ida var framme med kameran mesta dels hela kvällen, i början! ;)


Drink^^


Där jag hör hemma, ellerr?


Elin och Malin är flittiga med att smälta choklad!


De är dock inte jag...


Puss puss


Jag var trött redan här, fattar inte hur jag kunde hålla mig vaken tills efterrätten^^


Ida tar EGO-bilder och jag förstör!


Jag har många armar...

Sa ju att jag var trött ju! ;)

Fast sen blev jag piggare än piggast!


Jag funderar på att ha ihjäl Ida, bara för att få chokladen!


Arrrg, ååhooj!


Sen åt vi!! :D


Efter de öppnade vi julklapparna! Och mitt hår flög himla snett!

Glad Tjej!


Jag fick världens finaste halsband! :)


Jag är rolig... typ...


Roumpá!!

Hahahah...


Vi spelade lite spel och såhär glad blev jag när jag vann!!

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards