Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Jenny - 11 december 2011 16:18

Tänkte att jag skulle ge mig på lite redigering! Redigerade om en utav de osminkade-bilderna jag la upp igår. Men jag kan ju absolut inte redigera för 5öre så de blev som de blev^^

Kan ju högst bara redigera om färgerna så de var de jag gjorde! ;)

Men så blev bilden-

 

Okejdå de finns en knapp där de står "sepia", ni fick mig...


Och såhär såg den ut innan^^-

 


Av Jenny - 11 december 2011 15:42

Inleder med en bild som jag hittade i arkivet. Jag och Tintin^^ Tror inte att jag har publicerat den innan? Hoppas att hon inte dödar mig... Men jag hade faktiskt ingen annan bild^^

 


Min fortsatta dag ska spenderas med dejtande! Jag och läxböckerna!  

Jag hoppas verkligen att vi finner varandra, vi har haft de tufft begärt alldeles för mycket utav mig. Men jag hoppas att denna dejten kanske gör att jag förstår mig på do lite bättre!   


Av Jenny - 11 december 2011 10:00

Godmorgon!

Min söndag ska spenderas med läxor. Kul. Men de måste göras!


Hittade lite bilder från början till en rolig kväll då vi var hemma hos Lina  

Hanna snurrade mig i en stol... Hahaha xD

     

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards