Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Jenny - 5 december 2011 20:23

Nu ska jag fortsätta plugga! Bjuder på en failad bild också! ;)

 

Av Jenny - 5 december 2011 16:43

Idag har vi börjat dagen med en sk. trippelbollturnering! I basket, vollyboll och innebandy.

Där vaje klass har tre lag som representerar dem i de olika sporterna, dvs ett lag i varje gren ^^

Jag var i basket och de var kul!!


Sen på eftermiddagen så skulle vi ha engelska men läraren var sjuk så vi fick gå, men vi skulle få några papper från NO.n så vi fick stanna kvar i några sekunder. Men när nästan alla hade gått kom en vikarie och bara "var är alla?!"

NO.läraren sa att hon hade låtit oss gå. Och att de bara var jag och några kvar!

Och jag bara "Nej, vi kan inte ha lektion..., Om du säger att vi måste ha lektion så springer jag!"

Och han bara "Okej, ni får gå"

Hahaha ;)


Sen var de matte och sen skulle jag ta med föräldrarna på gymnasie möte med min SYV.

Att ha sina föräldrar i skolan är ju som de är...


Igår blev de 2-andvends mys!!

 

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards