Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Jenny - 18 december 2011 22:11

Så, hittade kameran och nu kommer alla bilder!  


                 

   

Av Jenny - 18 december 2011 21:35

Hej!

Hemma nu efter en väldigt trevlig helg!

Igår blev de först lite lucia-tåg på is, sen hem till Annie.

Idag har vi varit duktiga och åkt in till stan! Inte för att de är så duktigt kanske men jag har handlat alla mina julklappar nu! Och jag har inte köpt någonting åt mig själv! Även om jag hittade en del saker som var fina...

De var några tomtar som dansade runt i gallerian (om man nu kan kalla de galleria) och dom dansade och tog folks mössor osv. HAHAHA!

Och sen har jag laddat mitt busskort också!

Är ni inte stolta över min fina prestation idag? vavava?  

Haha, nejdå jag bara skojar. Jag är trött, är de en bra ursäkt?


De blev lite filmer både igår och idag. Alltid trevligt!


Tog lite bilder på luciatåget igår, tänkte ladda upp dom. Gör de strax! Måste bara hitta kameran... Hehe   



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards