Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Jenny - 24 december 2011 17:07

Ett litet inlägg såhär i julfirandet!

Har haft en mysig jul, eller har haft och har haft. Jag har en mysig jul! 

Firar bara med närmsta familjen idag. Mamma, pappa, farmor och mormor.

Imorgon blir det kusinerna också! 


Har tittat på Kalle Anka, öppnat julklapparana, ätit gott.. ja allt dedär ni vet!

Har även fått besök utav tomten! Eller han var bara utanför huset lite, han kom aldrig in.

Förstår varför vissa barn är rädda för tomten...


Fast han är ju så snäll!

Tomten har föresten precis en sån jacka på sig som jag köpte i Kristianstad! Inte för att de är jag på bilden eller något sånt... Men erkänn att den var fin! Jag och tomten har nog samma klädsmak!  


Sen har vi ju öppnat paket! Lägger dock bara upp en bild som pappa tog på mig, ingen annan ville vara med... De är ju jul, så tycker allt att dom kunde bjudit på de men nejnej.. 

Vad de var i paketet får ni dock inte veta!   


 

Granen, som man knappt inte ser, men ändå :)


   

   


Av Jenny - 24 december 2011 12:06

God Jul!!

Idag är de julafton och julstämningen är väl lite högre iallafall. Nu när alla har börjat skriva God Jul så är de väl rätt okej med jul utan snö ändå...


Imorse när jag vaknade så fick jag syn på detta-

Hmm... post?


 

Skattkarta!!


Mycket riktigt!


Skatten! ;)


Ja min pappa är besatt utav skattkator, har alltid varit..

Men jag älskar honom ändå!


Hör kanske av mig lite senare men nu ska jag fira jul!

God Jul! 

   





Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards