Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Jenny - 10 december 2011 23:00

-Ännu en bild från min osminkade dag! ;) -


Har fått en massa bra kommentar! Tack till dig "anonym", btw. Vi ses på tisdag! ;)  



Av Jenny - 10 december 2011 16:15

Hej!

De blev ingen film. De blev att åka iväg lite. Men nu är jag hemma igen och nu har jag ett nytt problem. Jag vet inte vad jag ska göra ikväll, jag har tre olika förslag så ni kanske kan hjälpa mig att välja?

1. De är nån fest nånstans dit jag inte hittar...

2.De är filmkväll på Porslinan.

3. Jag är jätte trött och kanske bara ska sätta mig i soffan med en filt och en bra film?


Så vad tycker ni?

Jag har jätte svårt att välja!! 


Idag har jag iallafall gått osminkad, för ovanlighetens skull. Rätt skönt^^

   

Av Jenny - 10 december 2011 09:37

Heej!

Nu är jag vaken och jag överlevde faktiskt min tråkiga fredags kväll. Men de var riktigt usch-igt!    Nämen jag underhöll mig lite med musik och chattande. Och sen såg jag ju Idol också.

Och de blåser ju líte också, vilket har förstört mina planer för dagen totalt!! FML


Har ni något förslag på nya planer?


Jag kanske skulle ta och titta på nån film?


 



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards