Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Jenny - 22 december 2011 23:38

Hemma igen efetr en dag på stan som sedan ledde till en dag med finfina Ida! ;)

Har haft en toppendag och vi köpte julklappar till varandra. Jag och Ida köpte till Malin och Elin och dom köpte till oss. Inte för att avslöja vad vi köpte men de blev riktigt fint!

De kommer bilder sen efter jul! ;)

Sen åkte jag med Ida hem, mysigt! :)

Vi tittade bla på film med en massa pocorn!!

 


Ida :)


Och jag, ljuset blev dock konstigt på mig i och med att jag står vid lampan.. Jaja, lite suddigt får ni leva med! ;) 

   

Av Jenny - 22 december 2011 10:34

Jag försov mig inte idag! Visst är ni stolta? ;)

Känner mig iallafall väldigt duktig som fortfarande har gott om tid, än så länge...

Idag blir de stan för min del, trevligt!

Tänkte ladda upp nån bild på jackan och tröjan som jag köpte igår, om de nu är nån som vill se dom ;)

Men de får bli ite senare för nu ska jag äta frukost!

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards