Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under december 2011

Av Jenny - 28 december 2011 09:37

Hej :)

Nu ska jag börja göra mig iordning så jag hinner inte blogga :)

Men jaja, hejdå^^

Jag hittade lite bilder ni kan roa er med ;)

Wallpaper-1548279_large

Tumblr_lwvvpxfxzo1qim20so1_400_large

Tumblr_lqlszrt1lf1r18pqgo1_500_large

Av Jenny - 27 december 2011 22:59

Av Jenny - 27 december 2011 19:39

Varit i stan idag då. Hela långa dagen, haha ^^

Men de var trevligt!  Först gick jag med Tintin och vi hade jätte roligt! Vi gick omkring på stan och pratade och bara gick på stan, ni vet. Sen gick vi efter några och aa var allmänt... ja oss...

Sen åt vi Ben&Jerry's och sen skulle hon gå.

Sen träffade jag en annan kompis och de var också jätte trevligt! :)


Just de, innan jag glömmer! Tintin och jag var inne i en affär och sen så såg hon en jätte mysig tröja. Sen sa hon att jag också skulle prova nånting, då blev de den och den var riktigt snygg!

Vi köpte en var :) Haha, men de var Tintin som hittade den! Och hon har ägt sin i ca 3minuter längre än jag...   



Av Jenny - 27 december 2011 10:04

Tjena!

Har tandborsten i mun så de är tur att jag inte gör ett videoinlägg. Hahah, jag var bara tvungen! 

Men men, idag blir de staden! Först med min lilla fina Tintin! :)

Vi är så normala när vi är i stan...

     

Av Jenny - 26 december 2011 18:37

Hemma nu och ska vara hemma ikväll :) Umgås lite med min mamma. Pappa jobbar så vi är hemma själva :)

Blir väl antagligen nån film eller nåt :)

Imorgon blir de staden med min lilla VandrandePinne Tintin! :)


Tumblr_looip5bap61qcxieko1_500_large

Av Jenny - 26 december 2011 10:12

Godmorgon!

Har, nästan, precis gått upp. Och nu är julen över för min del, typ ^^

Egentligen så skulle jag på mellandagsrean idag, men de är liksom ingenting jag behöver eller vill ha så jag hoppar den^^


Fick lite musiktips igår kväll, natt och idag på morgonen.

Jag tar tillbaka att du har dålig musiksmak! ;)


Av Jenny - 25 december 2011 20:04

Kommit hem nu. De var trevligt men de var väldigt skönt att komma hem... Är jätte trött och nu ska jag sova! Nej men hade behöft de, har knappt sovit på hela lovet...

Jaja, sova kan man göra i graven! ;)


 

Av Jenny - 25 december 2011 12:40

Godmorgon!


 

Failad bild men aja ;)


Idag blir de att fira jul hos mormor med kusinerna, de ska bli trevligt men jag kommer spy utav all julmat...


See Yaah!  

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards