Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Jenny - 16 oktober 2011 19:17

Nu kommer bilderna som jag tog i fredags! ;)

De är roligt för de är bara de onödiga grejerna jag tar kort på. Inte nåt roligt, men man är kan ju inte ta kort när man har roligt då tänker man ju inte på att kameran ligger i väskan! ;)


  De var iskallt att sitta och vänta på bussen!


Sen kom jag till praon då och då var vi i konsthallen och skulle ha nån konst grej där och de var kul! :)

Jag har även kommit på att jag måste börja måla lite mer, de hinns ju aldrig med längre!

Men iallafall sen gick jag till ett par kompisar för jag hade rast. Så då satt vi och typ pratade och gick lite. Sen skulle dom börja och då ringde Emma så då kom hon. :)


Sen började jag igen och då var de en som fyllde år så då blev de tårta och sång! ;)


Sen fick jag en pressent också, för att jag praoat där. Ett skissblock och en penna. Jätte gulligt! :D

 


Sen efter praon så träffade jag Emma och vi gick direkt till 3G och åt. Jätte gott!

Både mat och efterätt, haha^^

    (sa ju att jag bara tog onödiga bilder...)


Och sen åkte vi till Nättraby :)

Tog en snabb bild när vi satt i bussen, bara för att himlen var så fin^^

Den var jätte suddig innan så jag ljusade upp den pytte lite men de är fortfarande suddig. De får ni leva med! ;)

 

Sen var vi i Nättraby resten av kvällen. :)


Så de var min fredag! Haha ;)

Av Jenny - 16 oktober 2011 18:54

Hej!

Nu är jag hemma! Eller jag har varit de i ca 1,5 timme men har varit ute en runda också.

Igår så blev de ju inte så många blogginlägg, jag var iväg och sen på kvällen så åkte jag till Ida och sen har jag sovit där inatt och varit där idag. Igår gick vi ut och sen när vi kom hem så badade vi badtunna, haha badtunnan kl.3 på natten är faktiskt väldigt mysigt! ;)

Jaja, tänkte inte skriva så jätte mycket mer om de utan bara säga att jag har haft en bra helg! :)

I fredags var jag även duktig på att ta med kameran så jag tänkte lägga upp lite bilder från förmiddagen och lite från eftermiddagaen. Kommer strax! :)


Fast jag tog en bild idag också, precis när jag skulle gå och kom på att jag glömde kameran hemma hos Ida igår- duktig tjej!

Jaja, hoppas att inte Ida hatar mig nu... ;)

 


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards