Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Jenny - 6 oktober 2011 18:47

Hellu! :)

Idag har jag verkligen fått stressa för att hinna med mig själv!

Jag tar de bara lite snabbt och lätt så att ni inte blir allt förvirrade! ;)

Först var de konstutställning då eller aa man kanske kan kalla de för en pytte pytte liten en. :) De var ju bara jag och 3till :)

Så här är lite bilder från de....


Emma :)


Carolin :)


Och jag då....


De var roligt men mitt i allt kom massa reportrar och fotografer, vilket jag defenetivt inte var beredd på... Så jag lär väl få mig ett gott skratt när man får se bilderna^^

Aa, sen var vi där och åt och hade trevligt sen gick jag med Emma och sen gick jag en runda på stan och sen vidare och tog en fika och en pratstund, super mysigt! :)


Sen skulle jag gå till gymmet med en kompis och kolla. Påväg till hennes praoplats regnade de jätte mycket! Jag såg seriöst ut som en blöt kattunge...

Sen var vi där och kollade som sagt. Sen nu är jag hemma :)


Detta kanske inte lätt så komplicerat men de var mycket värre än de ser ut! ;)

Av Jenny - 6 oktober 2011 08:16

Halloj halloj!

Idag blir inlägget lite tidigare tack vare att jag börjar tidigare, as simple as that.

Idag ska vi ju stå i ett köpcenter, typ, och "visa vår konst för folket" haha nej men jag och tre tjejer till har ställt ut lite utav vår konst i skyltfönstren. De har lite med konstlägret att göra.


Och imorgon ska jag få vara med på teatern! De ska fatiskt bli lite spännande! ;)

Skådespelaren som man (inte) har inom sig får komma fram! ;)



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards