Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Jenny - 10 oktober 2011 21:51

Lång dag idag, haha.

Först gymnasiet kl.12.30 och sen var jag med där.

De var kul! :D Vi skrattade mycket iallafall! ;)

Sen var de upp till bilden på kulturskolan och att vara där tills 20...

Jaja de var inte så långtråkigt, tiden går rätt snabbt där! :)


Och imorgon ska jag på ett gymnasie möte i skolan och jag vet inte när de börjar. Jag trodde att de började 08.30 men Rebecca sa 9, så jag har ingen aning. Men jag är där vid halv så hinner jag! ;)

Och nu fick jag svar på facebook att de var halv... Haha, facebook är bra ibland! ;)

Men efter mötet ska jag iallafall till gymnasiet igen och vara där hela dagen, de ska bli kul men jag kommer seriöst känna mig helt dum i huvudet när vi ska ha matte...

Nejdå jag kände mig typ lika gammal som alla idag, eller inte läraren i och för sig...


Hmm, får se om de blir att ta moppen imorgon. Vet inte hur vädret blir men jag antar att jag måste ta den, jag kommer ju inte hem annars. Eller om jag stannar  och åker in till stan men vad ska man göra i stan om ingen är ledig?

Jaja nu känner jag att inlägget blev alldeles för långt!

Av Jenny - 10 oktober 2011 08:44

Nu har jag precis ringt min syv, och de första hon sa när jag sa mitt namn var att hon hade sett mig i tidningen och jag som inte ens trodde att hon visste vem jag var, hahaha.

Men iallafall så sa hon att jag fick ringa till rektorn på gymnasiet och de har jag gjort nu, flera gånger och talat in på hennes telefonsvarare. Var är rektorerna när man behöver dem? På kaffepaus?

Men jag ska försöka få tag i henne men annars får jag väl åka till Tönströmska och se om hon är i personalrummet eller nåt...

Jag som ansträngde mig för att gå upp tidigt idag också, hemskt!  


Jaja, idag blir min dag lite som de blir haha.



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards