Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Jenny - 11 oktober 2011 23:15

Nu fryser jag så att jag håller på att dö, de är nog från i morse när jag körde utan vantar när de var jätte jätte kallt! Borde lyssnat på mamma..Ajaj, inte bra... Haha ;)

Nej nu börjar jag bli för trött, har ju trotts allt varit uppe sen 05.40 Hmm.

Så nu ska jag gå och fixa till mig lite sen ska jag bombadera mig med filtar och kuddar så ska jag sova jätte varmt och gott! ;)


Godnatt på er!

Av Jenny - 11 oktober 2011 22:15

Hej!

Min dag började åt helvete, seriöst värsta dagen i mitt liv!

Moppen startade inte så jag fick springa och kicka igång den samtidigt- och de är precis lika omöjligt som de låter!

Sen så ´kom jag typ försent till framtidståget eller mötet eller vad man nu kallar de, fast dom hade inte släpppt in än så de var lugnt. :)

Men sen när jag hade brottom hem så fungerade inte moppen då heller, så jag fick kicka igång den...

Sen fick jag köra som en dåre hem och sen sätta mig i bilen och efter de missa bussen med 2cm.

Just de sen skar jag mig på skon också, vem lyckas skära sig på en sko liksom? Jo jag!

 

Gymnasiet

Sen har jag då varit på estet idag igen, fast hela dagen idag! :)

Åhh, jag älskar derass klass! Jag är så himla sugen på att börja där NU!

Först hade vi matte och sen bild! :D

Jag får berätta mer om de sen en annan dag! ;)


Efter skolan

Efter skolan gick jag, Tintin och Emmy till Hemköp och köpte den obligatorigaska frallan (haha) och loooooopar! ;)

Sen satt vi och åt och sen vidare till bilden. Där vi målade med pasta, dock inte sån man kokar utan på tub, den ser ut som typ spakel eller lera. Man bygger upp tavlor med den! ;)


Kvällen

Sen efter bilden så gick jag och tintin och satte oss på Tönströmska och sen gick vi till bussen för att vänta på Tintins buss. Sen gick jag till Porslinan med några från estet klassen (yey jag hänger med 1.orna, hahahaha) men iallafall, så skulle de vara en spelning där och jag kan ju helt ärligt säga att jag kände mig jätte liten! Haha, dom fick ta med prao-eleven, ne men dom frågade faktiskt om jag ville hänga med. :)  Haha! :)

Men sen när de var över så gick jag och Elin och Elin till tönströmska och satte oss där en stund :)


Och sen nu kom jag hem :)

Min dag i stora drag, ser ni att jag delade upp den också? Duktigt va? ;)

Imorgon börjar jag 15, så de är lång sovmorgon! :D

Puss!


 


Av Jenny - 11 oktober 2011 06:54

Godmorgon!

Jag har varit vaken i snart en och en halv timme(05.40) , trött som fan kan jag ju meddela...

Nejdå så farligt var de inte att stiga upp tidigt, men jag hade ju gärna sovit lite lite till, inte så länge bara till kanske 14.00 eller så.

Andledningen till att jag steg upp så tidigt var att vi ska ha ett slags möte eller nåt liknande typ föreläsning om gymnasievalet.

Och sen efter de ska jag bara hem och sen ska jag åka vidare och sen ta bussen till gymnasiet där jag nu praoar , på estet. (som elev då)


Just nu sitter jag och tittar på Vakna med the Voice, hahahah.

Men nu ska jag nog ta och äta lite frukost och sen ska jag, jadu de vet jag inte. Jag hade kunnat sova 20minuter till... Deprimerad tjej.


  Bara för att de var 30.000 000år sedan jag la upp en bild och denna låg så fint i arkivet. Men jag tror inte att ni har sett den va? :)

Jag tycker iallafall att den är lite fin! :D

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards