Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Jenny - 8 oktober 2011 22:40

Hela designen försvann när jag försökte logga in förra gången, jag märkte de inte själv utan fick tips utav en riktigt gullig läsare! :) Tack!

Så jag bestämde mig för att ändra allt, jag var ändå lite smått trött på de gamla. De har ju varit samma i nästan 1,5 år nu! Haha!

Men nog om de gamla, vad tycker ni om de nya? :)

Av Jenny - 8 oktober 2011 18:13

Hej!

Hoppas att er helg fortsatt/fortsätter toppen! :)


Vädret har ju varit lite skumt idag, här iallafall. Först var de jätte dimmigt på morgonen, sen kom solen och de var jätte varmt, sen började de bli mulet och sen kom hagel som fortsatte i åska...

Men sen blev de lite bättre väder igen. :)


Jag har bla varit ute lite idag och vi hittade ett träd de bara stod där och vi ramlade över de! Haha nej men ni fattar! :)

Jag började klättre, barnslig som jag är. :)



 


 Och här fastnade jag... Men jag hoppade ner sen så jag sitter dock inte kvar! ;)

 

Nu ska jag gå och fortsätta med mitt liv, vi hörs! ;)

Hoppas att ni får en jätte rolig lördags kväll! :D

    

Av Jenny - 8 oktober 2011 11:07

Godmorgon alla sötnosar! :)

Hoppas att er helg har börjat toppen, och att den kommer fortsätta så! :)

Jag funderar på att ringa till syon på min skola och fråga om jag kan vara med en dag på estetiska linjen på gymnasiet, de är i samma byggnad som jag har min prao och de är okej för min prao-handledare.

Men jag vet inte, de kanske blir struligt om jag säger till såhär sent men de kanske blir bra? Jaja, kom gärna med er åsikt! :)

Jag är nämligen usel på att bestämma saker, som ni kanske vet.^^



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards