Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Jenny - 3 oktober 2011 23:02

Imorgon är de prao, ska bli kul! :)

Så de blir nog bara lite bloggande på förmiddagen! :)

Imorgon är de även bild då jag ska träffa Tintin, jag hatar när man inte får veta allt på sms och smsen inte går fram! Åhh *frustrerad*

Menmen Godnatt på er! :)

Puss! ;)

Av Jenny - 3 oktober 2011 22:04

God kväll! :)

Prao idag då, de var kul. Gick med ett gipshus(och lite annart, men huset var ju lite mer märkbart.) från kulturskolan till waktmeister(köpcenter) där de ska stå i olika affärs-skyltfönster tills torsdag då vi ska ha en utställning. :)


Och jag kan verkligen inte hitta min kamera! Jag hade den imorse men nu är den borta! Jag får panik!

Jag är så himla bra på att gömma saker för mig själv...

Jag hittar de allra bäste gömställena om man säger så! ;)

 

Tänkte avsluta måndagen med lite härlig musik, som jag hörde 2gånger påväg mot praon, de måste ju vara ett tecken på att jag ska lägga upp den på bloggen eller vad sägen ni? ;)


Av Jenny - 3 oktober 2011 13:34

Hej!

Nu är de strax dax för mig att bege mig till praon! :)

De var så otroligt skönt med sovmorgon idag ska ni veta! :D

Jag ska hjälpa till att sätta upp en utställning idag, där jag även ska ha mina egna bilder. Fatta vilken tur jag har som timeade in dessa två veckorna då jag själv skulle vara med på utställningen. Nu får jag ju bestämma hur bilderna ska sitta. :)


Satt och fixade en bild från Öland igår kväll. :)


Hörs mer sen när jag kommer hem! :)

Puss!

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards