Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Jenny - 27 oktober 2011 19:06

Imorgon är de fredag och sista dagen innan Höstlovet!! :D

Min fredags kväll kommer nog spenderas på porslinan. Tintin och några skulle dit och jag visste inte men nu fick jag ett sms av Tinitn

 "Hhah, men vi ska går dit och du måste med. Du har inget val!!"

Och man vågar ju inte säga emot liksom. Vet ju aldrig vad Tintin kan hitta på,

 haha no offense Tintin.   

Men så ser min fredag ut, hur ser era ut? Alltid kul att veta, ni vet ju (nästan) allt jag gör, ska inte jag får veta lite om er då? 

Jaja, Pusshej!   

Av Jenny - 27 oktober 2011 16:01

Hello!

Skola idag då, först så hade vi en liten stund där vår syv (studie och yrkes-vägledare) kom och berättade lite om gymnasiet och vi fick lite kataloger och massa värdefull information, hahaha....

Nej men sen var de idrott och sen mat.

Efter det var de svenska och sen två timmars bild!


Innan jag går så får ni två mycket söta bild på min lille katt, som faktiskt fyller 11år idag! Hahah   Den första är för typ 5minuter sen och den andra från i våras!


   

   


Lite senare blir de kladdkaka!

Sen ska jag se om jag hinner fixa designen på bloggen ikväll. Tror inte att jag gör de, men man kan ju hoppas. Haha!

Ha de bra!

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards