Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Jenny - 5 oktober 2011 20:59

Hej! :)

Idag har de varit prao och jag har faktiskt fått mycket gjort!

Jag praoar ju med bildundervisning för er som kanske inte vet.

Men idag har jag mest fixat med utställningen till imorgon, riktigt kul faktiskt!

Jag känner mig jätte pepp och hurtig nu så ni får ha lite överseende med de ikväll, kanske är övertrött eller nåt. Vad vet jag men iallafall

Imorgon ska jag bara vara med på utställningen och där ska jag i stort sätt bara stå och se lite söt ut, haha :)


Men imorgon slutar jag efter utställningen vilken bara håller på ca2timmar men sen ska jag och en kompis gå till gymmet och fixa gymkort, men de blir inte förrän på eftermiddagen. Så jag får se vad jag kan hitta på under tiden^^


Av Jenny - 5 oktober 2011 11:07

Godmorgon eller tja morgon och morgon, detta är  första inlägget så de kanske kan kallas för morgon? Jaja- Hej iallafall! ;)

Än så länge har jag hunnit gå ut med Rambo en långrunda. Och sen har jag ätit frukost.

Så jag har alltså varit vaken ett tag! ;)

Imorgon börjar jag 11 så de blir inte fullt så lång sovmorgon som idag! Haha ;)

Men så kul är de faktiskt inte med sovmorgon, visst de är skönt men inte varje dag.



Nu ska jag gå och duscha, bye!

(Ja bilden är från igår, men jag orkar inte ta en bild och sen vänta på att den ska laddas upp. )

 


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards