Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Jenny - 23 oktober 2011 21:28

Nu har tydligen bloggplatsen gjort min blogg bredare, som ni kanske ser..

Jag som ansträngde mig så med att få headern att passa. Jaja, skitsamma. Jag får ändra det senare. :)

Men de är lite irriterande! ;)


Min dag blev faktiskt lyckad sen. :)

Och imorgon är det skola men innan dess är de kväll och min kommer tillbringas framför tv.n med en film.

Haha, jag kommer inte behöva se mer filmer på resten av året efter denna helgen! ;)

Ikväll är det the reader. :)

Den verkar bra så jag får väl se om jag tittar på hela! ;)

The Reader

Av Jenny - 23 oktober 2011 16:30

Idag har jag bara en hemma-dag. Länge sedan jag bara var hemma, men de är ju tråkigt att inte veta vad man ska göra? Man blir så rastlös^^

Även om jag är sjukt trött så kan jag inte sova, vilket hade behöfts efter veckan.

Jag kanske ska kolla nån film?

Men de har blivit så mycket film i helgen, jag tror att jag har sett mer film i helgen än vad jag brukar göra på ett helt år. Haha^^ Nejdå de har varit bio, sen när vi kom hem, på morgonen och sen tittade jag på film igårkväll också.

Men om ni vet nån bra film så kan ni ju gärna tipsa mig? :)

Och sen nu kom jag på att jag är grymt sugen på glass, så om nån vill komma med lite Ben&Jerry's så....

Haha nejdå, dumpglass^^

Men jaja, nu känner jag att jag drar ut lite väl långt på inlägget! ;)

  Haha, bild från en rolig och oförglömlig dag i sommras. :) Mest bara för att jag kom att tänka på glassen^^

Av Jenny - 23 oktober 2011 11:30

Hej!

Min helg har varit jätte bra! :)

I fredags så fick ni ju ett litet inlägg, jag var lite smått stressad! ;)

Men iallafall så åkte jag till Hästö sen åkte vi in till stan och upptäckte att filmen vi ville se inte gick, men vi valde en annan. :)

De blev Jägarna II. Den var faktiskt bättre än förväntat! :)  

Linneas mobil var nästan urladdad inne på bion och den skulle lägga av närsom, men hon hittade ett el-utag på bion, haha^^



Sen åkte vi och åt och sen åkte vi. På kvällen gick vi ut lite och sen tittade vi på film. Fast ingen orkade se klart. På morgonen sen tittade vi också på film- Beck Levande Begravd. Också en väldigt bra film fast de var en scen som jag faktiskt skrek till. Haha, jag brukar aldrig skriva till filmer men denna gången blev jag så chokad! ;)

Sen åkte vi in till stan och åt och sen till Linnea.

De var lite kort om min helg! :)


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards