Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Jenny - 12 oktober 2011 21:13

Nu är jag hemma från praon, vilken har varit bra idag! :D

Jag har varit nere i tönströmskas enorma källare, och åkt med en gigantiskt hiss för att komma ner dit. Vi skulle slänga lite katonger och sånt.

Och Tintin ringde när vi var därnere och jag bara "Jag har precis åkt världens största hiss och är nere i källaren!" Hon bara "ooookeeej...." Haha ;)

Hon skulle vänta uppe vid kulturskolan men hennes lektion som hon inte skulle ha skulle börja, haha ;)

Sen fick jag börja göra ett stort öra i lera. Jag blir så trött på att göra de, seriöst testa att rita eller göra ett öra i lera. De är så frustrerande, man glömmer bara hur man har tänkt med alla konstiga linjer.

Men sen var jag där då och Emma, som jag känner, kom och då satt vi där och gjorde ler-öron. Haha socialt! xP

Men sen satt hela gruppen och pratade^^

Sen kom en annan grupp med lite yngre elever och de var roligt de också. :)


Imorgon ska jag tydligen hitta till en annan ort och sen ska jag dit till nån skola och ha bildundervisning. Jag får se om jag hittar...

De kanske blir interessant. Haha annars får jag ju bara ringa nån så får dom förklara vägen för mig! :P


Av Jenny - 12 oktober 2011 13:45

Ledsen för sen uppdatering idag, andledningen är att jag inte haft nåt att skriva om, och inte orkat heller ;)

Idag börjar jag vid 3, så de är en lång sovmorgon! :)

Haha, tro inte att jag har sovit tills nu, jag har suttit här och ätit frukost, duschat och gått ut med hunden. Men jag ska väl strax äta lite mat tror jag också.

Det är verkligen så underbart väder ute! Dock lite kallt, men ändå de är ju oktober. :)


  Och här är en härlig höstbild som jag tog för nån dag sen! :)

Mest bara för att ladda upp nån bild! ;)


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards