Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Jenny - 9 oktober 2011 21:23

God kväll!

Min söndag har helt ärligt varit jätte tråkig med vissa få undantag.

En riktig söndag med andra ord! ;)

Men tiden har ändå gått och jag har överlevt!


Imorgon blir de att ringa till min syv på skolan och fråga om jag kan vara med en stund imorgon och hela tisdagen i estet på gymnasiet. :)

I Tintins klass, så hon får ta hand om lilla mig! ;) Haha nej men jag kommer känna mig jätte liten!

Jaja, de blir säkert bra! Kanske...


Idag blir de inga bilder, mest för att min kamera är urladdad! ;)

Av Jenny - 9 oktober 2011 10:58

Woalaáh! Ny header!

Lite synd bara att jag inte fick med stenarna.. Men annars då, vad tycket ni om den? :)

Den är nog bara tillfällig men ändå? :)

Tro de eller ej men nu måste jag faktiskt gå!

Av Jenny - 9 oktober 2011 10:09

Godmorgon!

Nu har jag vaknat och ätit lite frukost.

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag, skit tråkig dag med andra ord.

Funderar på att bara chilla och sen se vad som händer, ta dagen lite som den kommer.

Men om de är nån som vill hitta på något så finns ju alltid sms? ;D

Haha, andvänder bloggen för att planera dagen. Haha neh men ändå!   






Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards