Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Jenny - 1 oktober 2011 21:45

Efter att jag stressat klart på morgonen så gick vi en runda och tog lite kort, vi hittade en stig som vi följde :)

        De hängde två dunkar (?) i skogen, någon som vet vad de var förnågot?


Sedan gick vi hem och sen vidare till Eriksöre skördefest, de var riktig sommarvärme! Jätte jätte varmt!

Seriöst kommer sommaren 1 oktober?  Bättre sent än aldrig...


Vi var iallafall lite där och fick lite andra fina bilder :)

... Som jag inte kan lägga upp ni i och med att mitt internet krånglar så vi tar de imorgon istället! ;)





Av Jenny - 1 oktober 2011 20:30

Min morgon började väldigt lugnt och skönt, jag var trött efter igår kväll och natt så jag tog en sovmorgon. Sen skulle föräldrarna iväg så jag skulle vara här lite själv och ta en lugn morgon. Sen när jag skulle byta om från pyamas eller sovkläder eller vad man nu säger så får jag ett sms- "Är i kalmar nu, kommer om en stund :)"

Utav en som skulle komma idag, och fatta vilken panik jag fick!

Jag svarade nåt i stil med "Jävla tur för dig att jag inte somnade om i morse! ;) ......"

Sen skrev han att dom snart var på bron och jag bara "men då hinner jag kanske duscha", så jag slängde mig in i duschen och sen försökte jag kleta på lite mascara emellan smsen! ;)

Haha- tidsoptimist nr.1 här ja! ;)

Men jag hann!!


Av Jenny - 1 oktober 2011 09:24

Godmorgon!

Här är lite bilder från igår kväll/natt, har dock fler men dom är så mörka och suddiga så de är ingen mening att lägga upp! ;)

     

Idag får vi hoppas på att de blir lika underbart väder som de var igår! :)

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards