Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Jenny - 3 september 2011 19:21

Hejsan hejsan!

Har inte blivit något bloggande förrän nu, inte haft tid eller lust :P

Tänkte slänga in ett inlägg på morgonen men hann inte.

Jag visste inte vad jag skulle ha för byxor idag på morgonen. Jag kunde ju inte ha jeans de skulle ju bli jobbigt med mina såriga knän de skulle ju svida, och ifall jag skulle ha shorts skulle mina såriga ben synas, problem. Sen kunde jag ju inte ha mjukisbyxor i resturangen heller. Så jag fick plåstra om benen och sen dra på mig mina jeans ;)

  Omplåstrat, fint? ;P


  Och sen var de på med jenasen, de syns knappt ellerhur? Och de första jag fick höra när jag kom till jobbet va "varför haltar du, vad har hänt?" Och här anstränger man sig för att de inte ska synas att man är klumpig...


Idag har jag jobbat, inne i resturangen. Kul men stressigt ibland och otroligt drygt ibland.

De var nån liten kille, eller aa liten och liten lika gammal som jag, som har börjat jobba ute i kiosken. De var en annans, Gustavf (en utav två Gustaf som jobbar där) , lillebror. Så de var lite kul att ha en att lära upp! Haha nejdå, han fixade nog de bra :)

Men de är lite kul att de finns nån där ute som är "minstingen", som är ny och kanske behöver lite tips :) Men att vara minstingen behöver ju inte betyda att man är sämst, tvärtom! ;) Innan var ju jag minstingen, fast jag tror inte att han ska jobba där så värst länge bara nån dag så och då :)

Aja, de är kul med lite nya ansikten. De var dit jag ville komma ;)


Jag fick hicka när jag jobbade i resturangen och skulle prata med kunder!

Fy vad pinsamt! Och de gick inte över heller.. Fick massa bra tips! Haha roliga var dom iallafall! ;) Men inget hjälpte, men till slut- BORTA! :D


Sen fick jag jobba över, fast bara en halvtimme. Sen gick jag och tog en fika! :D

Sen var de promenad hem och sen ännu en promenad :P

Ikväll blir de nog en film eller nåt, så kul har jag denna lördags kväll! ;)

Igårkväll blev de många skratt iallafall. Haha! ;)





Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards