Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Jenny - 13 september 2011 19:08

Hej!

Skola idag... igen.

Rätt okej, först IUP, där vi bara satt och gjorde inte ett piss. Sen idrott där vi hade friidrott som faktiskt va helt okej de också! Sen var de bara engelska och sen tyska sen var de in till stan! Skulle egentligen hafy fysik sista timmen men vi hade ingen lärare! ;)

Så jag åkte in till stan med tre kompisar, Malin Elin och Bea. Sen gick vi lite och sen blev de att träffa Tintin och sen vidare till Hemköp och sen springa till konstutställningen som vi skulle ha istället för bilden idag! ;)

Vi kom för sent...

Men utställningen va... kul!

Tintin i en utav utställningarna, de är en sån utställning som man ska vara delaktig i själv. Så att ni inte tror att vi förstör konsten! ;)

De var ett skitstort rum med bara sånna band i och man såg ingenting förutom banden, skitcoolt!

Jag!

Tintin sprang ifrån mig därinne och vi lekte typ kurragömma^^ haha min rygg..

Vi hittade en stol som man kunde åka på, skit kul!


Sen blev de en runda till på stan sen hem! ;)

De var min dag de! :)

Av Jenny - 13 september 2011 18:50

Jag och Ida har kul på tyska lektionerna...


Ida skanade sin hatt :(


Hittat! :D


Hon låste in mig i ett skåp...


Bra plats att plugga!


Jag sitter inte med mobilen, ni ser väl boken? :O


Tummen upp för tyska lektionerna! :D


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards