Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Jenny - 15 september 2011 20:29

Hejsan! :)

Idag har de varit skola, rätt okej :)

Först så hade vi Läxhjälp (de är en inlagd lektion på schemat, där man får göra lite vad man vill) däe jag satt lite med tyskan. Sen hade vi idrott där vi har friidrott, vilket jag tycker är rätt kul! Sen var de lunch och sen svenska där vi skriver berättelser och sen bild (i två timmar) men nu ska vi iallafall börja måla så de börjar likna bild! Då blir de lite roligare, även om de är drygt med 2timmars bild. Dock gillar ja ju bild, som ni vet, fast även jag tycker att två timmar kan bli rätt drygt när man inte är inne i de man gör! ;)


Efter skolan så gick jag och några kompisar till amiralen och köpte godis och kakor! Ni vet sånna sockerbullar som är super super gott!! Sen gick vi hem och tittade på film och sen ut. :)


Och nu sitter jag här. Och imorgon blir de först lite pluggande som faktiskt behövs göras, iallafall kollas över så att jag känner att jag har lite koll och sen ska jag iväg :)

Ja, sen blir de ju skola också, förstås :)


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards