Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Jenny - 6 september 2011 21:59

Tänkte även slänga in lite musik nu framåt kvällen :)

Hoppas att ni gillar de! :D


Av Jenny - 6 september 2011 21:45

Ledsen för att de inte blivit nåt inlägg förrän nu men har varit i skolan och sen i stan :)

Men iallafall så har de varit skola då, ganska kul :)

Intervall träning på idrotten, rätt kul fast lite drygt ;)

Sen hade vi en rolig fysik lektion, där vi egnade oss till att rita våra fötter och sen räkna ut hur mycket tryck vi gör på jorden. Genom att ta vår vikt delat med fotens area och en massa annart som jag inte kommer ihåg ;)

Men sen var de iallafall stan och sen upp till tintins skola och försöka hitta hennes klassrum, de gick! Jag kom rätt! Fast hon var ju inte där, dom hade bytt klassrum...

Men sen gick vi och åt och sen till bilden :)

(Jag tar detta bara lite snabbt, orkar inte..)

Och sen efter bilden så kom elin och ida för att hämta mig och sen gick vi till simhallen och simmade! Riktigt skönt! :D Tack för en fin kväll!  

Vi var även en runda i kiosken, thihi...

Bilder kommer imorgon! ;)

Puss på er! :)


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards