Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Jenny - 16 september 2011 16:38

Tänkte ge er lite musik också!

Ska iväg ikväll så de blir nog inget bloggande. Sorry. :(

Men antar att de inte är så många som läser bloggen på en fredags kväll heller, så jag är väl förlåten antar jag? :)

Jaja här är lite musik iallafall inte den allra bästa men den duger! :)

Av Jenny - 16 september 2011 16:24

För att göra en hyfsat lång historia kort så kan jag berätta att min kompis skrev till mig på facebook typ

 "Seriöst, redigera din profilbild. Man ser inte nånting ;) "

Jenny- "Haha, nej de kan jag hålla med om men jag är inte så duktig på sånt! ;)"

  "Haha, men de är ju inte så svårt! :)"

Jenny- "Haha jo, om man heter Jenny så! ;)"

  "Sant, haha"


Haha, sen (samma sekund) fick jag upp en ny händelse på facebook där min kompis lagt upp detta-

 Med texten "gjorde den lite ljusare bara"


Haha, hade alltså ändrat min profilbild själv, insåg väl att jag inte skulle kunna göra de själv! ;) Haha, den var mycket mörkare innan :)

Sen kom en till bild. Haha ;)

Jaja, iallafall så började jag exprimentera lite och nu har jag gjort en bild haha.

Vill ni se? Vill ni? Vill ni? Vill ni?

Skiter väl jag i, de får ni ändå! ;)

Haha, inte nåt avancerat men ändå. Den är iallafall lite redigerad i färgerna och ljuset! Alltid nåt! :) Okej då, bara ändrat allt till svart-vitt förutom ögonen...




Av Jenny - 16 september 2011 16:03

Nu är de äntligen helg och jag är så himla taggad så de är inte sant!

Man kan nästan tro att jag har fått en överdoss av socker eller choklad, hmm..

Men iallafall så är de helg vilket är himla skönt! :)

Jag gick faktiskt upp i tid idag, riktigt duktigt gjort tycker jag! :)

Sen har de varit skola med bara två lektioner so och matte, so.n var ju dock 3timmar- som ni säkert redan vet i och med att jag tjatar om de här på bloggen, kände de nu! ;)

På rasten satt vi och körde sanning eller konka i korridoren, inte de bästa stället man ska köra de på men iallafall- kul var de, de kan jag lova!!

Vi andvände oss inte utav kort eller hittade på själva utan vi hade en app på mobilen. På de sättet blir de lite roligare :)

Appen heter typ "Truth or Dare" eller nåt i den stilen.


  Igår när jag var med några kompisar och vi var påväg hem så såg vi denna bilen som var helt och hållet sönder slagen. Och sen idag så blev jag jätte rädd- Vi gick igenom korridoren ocg jag fick syn på en stor påse av nåt slag, nåt inplastat eller nåt.


Jenny- Ahhhh!!! *Hoppar till*

Kompis- Vad är de?!

Jenny- Nej, de var nog inget.

Kompis- Men vad var de då?

Jenny-Ähh, jag trodde bara att de var ett lik...

Kompis- Jaha.


Dags att sluta kolla på deckare när man ska välja film?


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards