Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Jenny - 25 september 2011 18:32



Sitter och leker lite med picnik.com, redigerar lite ljus och lite! Haha^^

Allt för att komma undan läxan! ;) Haha nejdå, men ni måste ju erkänna att bilden blev lite fin? ;)


Imorgon blir de skola. Inte så mycket mer att säga om de mer än att de blir kul att träffa kompisarna och de kanske till och med blir nån rolig lektion? Man kan ju hoppas! ;)

Puss och Kram på er! ;)

Av Jenny - 25 september 2011 17:16

Hejsan hejsan!

Shit vilken fint väder vi har! Är de nu sommaren kommer?

Jaja, den får göra som den vill, men vädret kan ju stanna! :D

Skrev jag precis om hur fint vädret är?


Åhh, jag var ute och gick. Och så stod de en röd skåpbil och en gubbe vid vägkanten. Inte så konstigt kan man tycka, men när han såg mig så gick han från bilen och när jag kom nämare så gick han ännu längre, han gick alltså rakt fram- i samma riktning som jag skulle.

Sen gick han in i skogen och sen när jag gick förbi så kom han ut och nickade och bara "Hej hej!"

Asså...?

De var lite smått obehagligt.

Man ska ju inte bli så rädd för de, han plockade väl antagligen bara svamp eller nåt men de var ändå nåt som inte stämde. Usch!


Såhär ser jag ut idag föresten^^

  


Av Jenny - 25 september 2011 12:06

Ville börja detta inlägget med att gratulera min Älskade, Underbara, Bästaste, Sötste, Roligaste och Snällaste människa Elin på hennes 15.årsdag

Tänk redan 15, tiden går snabbt!

Så ett stort Grattis till min Elin! :)

  En bild från i sommras när vi var och badade! ;)

Hade lite andra bilder också, men jag om dem har jag fått ganska så skarpa tillsägelser att inte lägga upp. Men denna har hon inte sett så den bjuder du väl på, Elin? ;)


Och denna bilden får ni för att jag bara Älskar den!

Den är tagen för exakt ett år sen på Elins födelsedag! :D


Jag Älskar Dig!  

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards