Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Jenny - 28 september 2011 21:19

Seriöst kolla mitt praoschema!

Helt sjukt bra tider om jag får säga! :D

Okejdå, inte de bästa om man vill ha ett socialt liv och träffa nån efter praoen men ändå? De flesta dagarna är ju från 14-15, vilken innebär en låång och skön sovmorgon för min del! ;)

Och torsdagen, 11-13!

Har ju ändå inte skrivit nåt under dessa veckor så ni kan lika gärna få se bild på kalendern! ;P

     Ja, jag skriver i en kalender. Har faktiskt varit duktig och skaffat mig en nu! Måste hålla koll på jobb tider och massa annart som jag ändå inte kommer skriva upp i den...

Men jag har en, de är ju alltid nåt? ;)


Kom precis på att jag har gjort 3.blogg-inlägg idag och har bara skrivit om onödiga och ointressanta saker, bra Jenny! ;)


Av Jenny - 28 september 2011 20:55

  • Sitter jag och vet inte vad jag ska göra.
  • Har jag en massa blåmärken över mina ben men vet inte vad jag gjort, antagligen ramlat nån stans i sömnen eller nåt. ;)
  • Vill bara en sak-sova, men jag kan inte sova så tidigt^^
  • Jo, jag vill se hur jag blev på skolfotot
  • Log jag ens?
  • Orkar inte bry mig.
  • Väntar på att kameran ska ladda över bilder, de tar en himla tid...
  • Försöker plugga, de går inte så bra- helt omotiverad tjej!

  Helt omotiverad bild också, den låg i månadens bildarkiv så jag tog den.


  • Måste packa idrotts kläderna till imorgon, annars kommer jag garanterat glömma dem eller missa bussen.
  • Nu orkar jag inte skriva mera, pusshej! ;)

Av Jenny - 28 september 2011 16:24

Idag har de varit skolfoto för min del. Usch, varför blir alla, jaja inklusive jag själv, så uppjagade utav de? Egentligen skulle man ta skolfoto en dag när ingen visste om de- då är ju alla sig själva! :)

Jag och några satt och snackade om jag vet inte vad men vi kom in på hur man skulle le på skolfotot. Senare på dagen tittade jag facebook på mobilen och fick se denna otroligt vackra bild på mig.

Tack Ida...



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards