Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Jenny - 23 september 2011 17:16

Nu är de helg!

Så grymt skönt! Bara få göra de man vill!

Imorgon blir de att jobba lite, dock inte hela dagen :)

Jag funderade faktiskt på att cykla fast de är rätt långt så jag tror att jag låter bli.

Jag skulle vilja cykla dit, bara för att se hur lång tid de tar och för att de är roligt! :)

Får se om jag lyckas lura med nån! ;)

  En bild som jag tog idag på hemvägen, och har redigerat lite. Jag har faktiskt lärt mig lite nu! ;)

Läs mer om min photo-redigering HÄR


De blir nog inte så många fler inlägg idag så jag får passa på att önska alla en riktigt trevlig Fredags kväll och Helg! :)

Av Jenny - 23 september 2011 16:19

Igår på svenska lektionen så upptäckte jag att jag hade tappat mitt öronhänge, och jag andvänder i stort sätt bara ett par öronhängen. Vet inte varför men de hör inte hit just nu. Jag andvänder knappt aldring men igår gjorde jag de.

 Jag letade såklart på golvet och i kläderna i hopp om att jag hade tappat de nyligen, men förgäves.

Vi hade precis ätit och innan lunch så hade vi haft idrott då jag är säker på att jag såg öronhänget i örat när jag borstade håret. Kunde jag ha tappat de där?

Jag letade i väskan om ifall att men hittade de inte där heller så jag gav upp, de är ju ändå bara ett öronhänge.

Jag åkte till stan efter skolan och tänkte inte mycket mer på de.

När jag kom hem sen på kvällen så gick jag in på toaletten för att lägga mitt kvarvarande öronhänge som jag tagit av mig när jag upptäckt att de andra var borta. När jag jag skulle lägga öronhänget så får jag syn på en sak- mitt andra öronhänge ligger kvar! Jag hade antagligen inte tagit på mig de på morgonen!

Dock är jag så läskigt säker på att jag tog på mig båda öronhängerna på morgonen och hade till och med uppmärksamat de när jag tittade mig i speglen, så jag skulle ju vilja påstå att jag hade haft de på mig, men hur kom de då till toalett bänken?

Har jag nån slags snäll liten tomte som springer efter mig och fixar till mina misstag?

Har jag en ond skyddsängel som bara vill se mig förvirrad?

Eller kan de bara vara så löjligt enkelt att jag har blivit galen och gått runt med ett enda öronhänge hela dagen?

 




Av Jenny - 23 september 2011 15:32

Nu är de fredag! Wiie! :D

Äntligen!

Fats veckan har faktiskt gått ganska snabbt ändå, idag har vi haft so-prov om samhälls-ekonomi.  Tog 1.5 timme att skriva 14 frågor...


Efter skolan blev de bussen, och Mc.Donalds- med bussen!

Vi körde dock inte i drive in.en :( Haha!

De var väldigt gott måste jag säga! :)

 

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards