Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Jenny - 26 september 2011 17:40

Skola idag.

Åhh, jag måste bara berätta! De var så himla obehagligt så de är inte sant, och när man sitter i ett klassrum så stirrar alla upp varandra! :)

Under tyska lektionen så skulle nån, kommer inte ihåg vem, gå ut och fick se en spindel precis under mina fötter ( jag hade fötterna på stolen precis brevid ).

Hon skrattade och sa att 6.orna hade lagt en plastspindel där. Alla tittade och jag trodde verkligen att den var plast, fy vad löjligt liksom. Men nej, nån sa att den inte alls var plast- sen började den krypa!

De var så sjukt obehagligt när den kröp, den såg verkligen ut som en plastspindel. Den var stor och liksom "plastig" haha.

Tog ett par snabba bilder på den med mobilen, den var mycket större än vad den ser ut, enligt Ida är de för att jag är dålig fotograf. Tack Ida. ;)

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards