Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Jenny - 11 september 2011 21:03

God kväll! :)

Min kväll har gått åt till lite läxor, först lite matte men sen blev de för tråkigt så jag ägnade mig åt att skriva upp engelska orden :)

  Vet att de är lite suddigt och att jag inte har världens finsate handstil men ändå nu har jag glosorna utan att behöva komma ihåg boken^^

Sen har jag tyska också... :(

Jaja imorgon är de skola! Vart tog helgen vägen? :O

Borta!



Av Jenny - 11 september 2011 16:51

Hejsan allihopa! :)

Eller aa alla och alla, såg att statestiken var låg idag :(

Alla kanske sover idag? ;)

Idag har de varit så otroligt lugnt på jobbet! 150pers ute på banan men ingen i resturangen, vid 12 hade vi sålt två kaffe...

Menmen folket trillade in lite allt eftersom sen så lite mat fick vi såld! ;)

Fick iallafall sluta vid 14.30 haha, chill dag började kl.11 haha! :)

Sen körde jag hem och gissa vad! Kom på att jag inte hade nycklarna med mig... toppen. Fick sitta utanför och vänta i typ tre kvart... Så typiskt mig att glömma nycklarna.

Jaja, de löste sig och jag kom in, ägnade mig till att lyssna på musik och smsa. :)

Och nu ska jag plugga, vilket är nödvändigt. Fast tänkte sitta fär vid datorn och plugga så de blir väl inte bara plugga antar jag^^

Jaja, puss på er! ;)


Av Jenny - 11 september 2011 10:10

Av Jenny - 11 september 2011 10:02

God Morgon på er!

Jag ska strax köra till jobbet, just de- de är rätt jag ska jobba idag också...

Dom hade inget folk idag så då får jag jobba. Fast så jobbigt är de ju inte, de är bara kul! :)

Men de blir iallafall jobb idag sen blir de hem och göra läxor! Kul söndag jag får va...

Nej, jag får se vad som händer efter jobbet idag, men troligtvis blir de hem.

Vad ska ni göra idag då? Alltid kul och veta! :)



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards