Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Jenny - 17 september 2011 15:51

Hahahaha- de är i stort sätt de enda jag har sagt hela dagen.

Min dag har varit helt, ja jag vet inte vad jag ska säga?

Jag låter er bestämma ordet själva.

Jag har jobbat idag.

Fy, jag kommer aldrig kunna skriva detta utan att dö av skratt men jag försöker få med de viktigaste.

Jag stod på jobbet och plötsligt ringde min mobil. Jag svarade och de var en kompis som var i närheten och ville komma och jag bara jaja, de är ju kul liksom.

Sen försökte jag förklara vägen och allt. Detta är mer invecklat men jag tar de så snabbt som möjligt. Sen så ringde de flera gånger och vi pratade och de tog väldigt lång tid. Sen så vissade de sig att han hade gått åt helt fel håll. Han skulle åt andra hållet. Bara några mil fel sådärr!  

Haha, men iallafall så aa...

Sen satte jag mig och åt för jag tänkte att han inte skulle komma ändå. För att han sa att han åkte hem. Men sen så fick jag ett sms "Är vid resturangen nu! :p"

Och jag bara "Här??" Haha, sen kom han in och sen satt vi och pratade och jag jobbade lite. Sen fick jag sluta redan vid 14, men vi satt kvar i resturangen och bara pratade massa skit. Haha, sen nu åkte jag hem.

Haha, han hittade nog hem sen. Haha bra att han ringde mig också- tjejen med världens sämsta lokalsinne!    

Aa, detta var mycket roligare än vad de kanske verkar. Jag har skrattat en himla massa idag iallafall!


Av Jenny - 17 september 2011 07:48

Åhh, jag är helt förstörd!

Jag är så trött så de är inte sant! Och varför är jag uppe så tidigt?

Jo, jag ska jobba. Jag får rycka upp mig lite nu, doppa huvudet i kallt vatten eller nåt, springa en runda?

 Aja, jag kommer bli på topp strax. De måste man ju vara om man jobbar i resturang och ska stå lite i kassan och servera och allt de där. De är faktiskt kul, de är många trevliga människor som är jätte possetiva till att jag jobbar där med lite possetivt tänkande och allt sånt! ;)

Jag får många komplimanger med andra ord, visst jag får lite skit för att jag är för ung men jaja- de är bara att skaka av sig (om dom inte säger nåt viktigt eller nåt allvarligt som jag borde tänka över eller göra bättre, då är de ju självklart)

Men jaja, tänkte äta lite frukost nu, så hörs vi när jag kommer hem! :)

Bye!! ♥     

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards