Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Jenny - 12 september 2011 18:44


Hejsan ni få läsare som har läst min blogg idag. Vet inte vad som händer men statestiken har blivit lägre vet inte om de är bloggplatsen de är fel på så att personerna inte räknas, de kan bli så ibland, eller om de bara är jag som har blivit så tråkig så att ingen vill läsa bloggen! ;)

Jaja, jag skriver inte bloggen för att få läsare, jag skriver den för att de är kul och för att jag ska hålla lite koll på vad jag gör om dagarna, även om de är mycket som uteblir från bloggen! ;)

Min dag har iallafall bestått utav att jag försov mig 1timme (!!!!) men mirakulöst nog lyckades jag hinna med bussen, super woman här va! ;)

Sen gick jag i skolan och under tyska lektionen höll jag och Ida på att somna båda två när Elin,Malin och Bea gick för att öva nån tyska grej. Sen var de kemi med redovisning och jag, Rebecca och Natalie hamnade i samma grupp och Elin i en annan. De är så typiskt att vi fyra alltid ska hamna 3 i en grupp och sen blir de en som blir ensam i en annan grupp. Men de gick nog bra ändå :)

Sen var de mat!! Efter maten blev både jag och Ida helt plötsligt mycket piggare! ;)

Sen var de engelska och sen matte utan lärare!^^

Sen var de bussen hem och sen nu har jag målat lite, de var ju så grymt länge sen och jag hittade lite gamal färg så varför inte liksom! ;) Hade ju kunnat göra läxa men aa..


Här är iallafall en bild på de jag har målat, har dock inte kommit så långt och de mesta är bara kladd men himlen är iallafall nästan klar! ;)

    Vad tror ni, kan de bli fin? :)





Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards