Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Jenny - 24 september 2011 20:56


Av Jenny - 24 september 2011 19:49

God Kväll!

Ikväll blir de nog en hemma kväll, på en lördag. Yey.

Men iallafall så blir de nog datorn och tv.n, kanske en film. Nån som har ett förslag på en film som man borde se?


Här är tröjan jag köpte i torsdags, från H&M. En snygg baströja om jag får säga! :)

 Riktigt snyggt smile på bilden va? Världens gladaste tjej här!

Haha, de är nog första bilden som jag inte ler på, haha! ;)


 Haha ja, jag har redigerat bilden med "pixlar", jag tycker att de är så löjligt kul att redigera bilder nu helt plötsligt! De roliga är att jag bara resigerar ljus och styrka och inte själva bilden, de har jag inte lärt mig! ;)

Jag fick en fråga om vart jag redigerar mina bilder och svaret är picnik, jag andvänder dock inte premium. Men de fungerar lika bra utan! ;)

Av Jenny - 24 september 2011 14:23

Hejsan!

Äntligen helg nu då, skit skönt. De måste ju bara erkännas!

Än så länge har jag jobbat lite, de var så lite att göra så de blev bara några timmars jobb innan jag fick köra hem igen. :)

Snart blir de att åka igen, man kan ju inte sitta hemma en lördag inte! ;)

Haha även fast de hade varit skönt att bara vara hemma och sova ikväll. Ta igen lite sömn från veckan. :)


Jag har övat lite mer på redigering, inte nåt avancerat men jag tycker att jag lyckades fixa en väldigt mörk och suddig bild till de bättre iallafall! :)

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards