Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Jenny - 5 augusti 2011 19:29

OjOjOj! De vart minsann länge sen!

Hej på er! Hur är de med er?  


(Nej jag visste inte hur jag skulle skriva så de blev som de blev...)


Men iallafall så är jag tillbaka från lägret nu!

Jag är jätte, jätte jätte jätte jätte *gäsp* jätte jätte trött

Och oj så många blider jag har till er!!!

Ni ska få så många att era datorer sprängs! 

Haha naej jag skojar ju bara! Jag är ju snäll! 


Är de bara jag som märker att jag är jätte trött eller märker ni ockås de, med tanken på hur jag skriver?


Jag tittade på besöks statestiken (kul grej) och såg att många inte tittat in under mina läger-dagar. De var ju i och för sig bra! För jag hann aldrig skriva något och de ber jag om ursäkt för! 

Men vi som är kvar kan ju ha roligt ändå! Wiie! 

 

Just nu försöker jag att ta igen allt som jag missat.. . . (hemskt vad mycket som händer på bara en vecka) Och sen sitter jag även här med min resterande chokladkaka som jag hade kvar sen lägret, man ska inte ta fram en hel chokladkaka om man är jag, de resulterar i ont i magen och sorg över att chokladkakan är slut. . .  


Sen ska jag försöka skriva lite om varje dag på lägret och lägga upp de flesta bilderna (aja jag har bara typ 300 st, de går nog bra he-he-he)

Wish me luck!



 

Av Jenny - 5 augusti 2011 07:00

Hej! Idag kommer jag komma hem... Men här kommer den sista delen i mitt tidfördriv till er, hoppas att ni har njutit utav filmen och kanske även lärt er nåt av den? Haha, när man har en blogg ska man väl predika lite så att läsarna inte är elaka mot varandra? Tillsamans kan vi förbättra världen, eller något..

Färdig pratat Här är slutet på filmen!

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards