Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Jenny - 14 augusti 2011 21:39

Rebecca- *tangents bords-knapprande(???)*

Jenny-Vad gör du?

Rebecca-Sccchhhhhh!!!

Jenny-Aja, okej...

-----Paus----

Rebecca- Jaaaaa! *psykopat tjut* Jaaa!

Jenny-Rebecca, hur mår du? Ska jag ringa nån, ambulans vårdhemmet?

Rebecca-Jag vann! *psykopat-skrik!*

Jenny-aha oookej...

Rebecca-Skriv de på bloggen!!!!


Av Jenny - 14 augusti 2011 21:10

Sitter och pratar mer Rebecca på msn-video (eller vad de nu heter..) Nej vi har inget liv! :P

Men iallafall så är jag jätte trött, så jag tycker väll att de mesta är roligt! ;)

Rebecca förlorade ett spel.. :P

Rebecca- De är nästan så att jag säger ordet på F!

Jenny-Hahahahahahahahaha!


Jenny- Ser du att jag skrev NoLife.dk som rubrik? :D

Rebecca-Aa, varrå då?

Jenny-De var ju kul!

Rebecca-Vad var de för kul me de?

Jenny-.dk ?

Rebecca-Men varför står de dk?

Jenny-Danmark!

Rebecca-Men vad varför?

Jenny-Kul!

Rebecca-...


Alla har ju inte min perfekta humor!.. Ha-ha, där var den igen :P




Av Jenny - 14 augusti 2011 18:45

Hejsan!

Idag har de varit jobb!

Inte så mycket folk som igår men ändå mycket att göra :P

De måste berott på vädret :)


Imorgon blir de iallafall stan med Tintin :)

Vi får se lite vad vi hittar på! ;)

Ni skulle bara veta hur lång tid de tog för oss att bestämma oss för vad vi skulle göra! :P

Men nu vet vi vart vi ska iallafall,, eller?

Jaja, de löser sig! ;)


Hade inte så mycket mer att säga, kommer nog ett inlägg ikväll med! :)


Av Jenny - 14 augusti 2011 07:53

Godmorgon!

Idag vaknade jag klockan 6.00, tror ni att jag gick upp då?

06.00-Nää, jag sover till halv!

06.30-Bara lite till, kvart i!

06.45- Lite lite lite till.. Nä nu måste jag gå upp.


Men jag har hunnit duscha, sminka mig, klä på mig och ätit frukost! :)

Lite senare drar de av till jobbet! :)

Puss hej!      

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards