Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Jenny - 22 augusti 2011 19:44

Ikväll har jag haft extremt tråkigt, de borde seriöst vara olagligt!

Det enda jag har gjort är att ha suttit vid datorn och sen varit ute, nu märks de att skolan är igång igen!

De är lustigt, man ser överallt att de är folk som skriver "åhh, skolan börjar snart!" men igentligen: man träffar kompisar, man skrattar. Var dom tvugna att blanda in lärare och läxor i de hela? Annars hade de ju varit perfekt! Haha! ;)

Märks de att jag har tråkigt? :)


Min kväll kommer nog fortsätta med att sitta vid datorn och sen blir de att duscha!

Riktigt spännande va?!   

Av Jenny - 22 augusti 2011 13:13

Hejsan! ;) Nu har jag kommit hem från första dagen i 9.an De var inte så speciellt, alla såg i stort sätt likadana ut som innan, inga jätte förändringar :) Sen fick vi våra skåp, först fick jag nr.50 som var där alla andra hade sina men nyckelen funkade inte så jag fick ett nytt sen efter lunch, och de var närmare 200. Men de låg inte så långt bort från de andra :) Och sen står inte skåpen i ordning heller...

Men aa de var lite kort om min dag! ;)

Av Jenny - 22 augusti 2011 07:45

Godmorgon!

Idag är första skoldagen!

Inte så mycket mer att säga om de ;)

Ska bli skönt att komma in i lite rutiner igen, även om de har varit så himla underbart med lov! :)

Och tänk vad solbrända alla kommer vara, så kommer jag där som har suttit i en kiosk hela sommaren..

Vilka stora problem jag har ellerhur ;)


Tänkte bjuda på lite musik från en tjej som är jätte duktig! :)

Vi kommer nog att se henne mer i framtiden! :)

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards