Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Jenny - 23 augusti 2011 21:18

Godkväll! :)

Hm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om jag ska vara ärlig.

Vet inte om jag har nåt kul att berätta ;)

Mitt rum blev städat och fixat på förmiddagen iallafall! De är ju bra! Haha :)

Jo, sen har vi faktiskt fått läxa! Vi skulle läsa 50sidor i vår bok.. Haha:)

Jag läser denna ;)


Expert på att rodna-Katarina von Bredow

Jag har ju inte läst jätte långt men såhär långt är den bra! ;)

Hennes böcker är jätte bra och jag kan verkligen rekomendera dom! :)


Av Jenny - 23 augusti 2011 13:31

Hejsan! :)

Skola idag igen då..

Vi fick sluta nu bara för en timme sedan, bussen går inte hem förrän efter 15 så vi fick ringa  :)

Men ändå, vi fick sluta tidigare och imorgon blir de sovmorgon och sluta tidigare igen!

Haha, mjukstart innan helvetet börjar! ;)

Nejdå, så farligt är de då inte! ;)


Ikväll blir de städning, utgång och sedan darton! ;)


Idag är de tydligen Signe-dagen, vilket innebär att jag, mamma, mormor och min mormors mor har namnsdag! Jag ska gratulera mamma sen! ;)

Fick ju reda på de för bara fem minuter sen! x)


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards