Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Jenny - 17 augusti 2011 22:21

God Kväll!

Skulle ju modella lite ikväll med mamma men de blev inte av, haha;)

Vi fick nämligen lite besök :)

Men aa en kvälls promenad blev de iallafall :)

Mycket trevligt! :)

  Mycket suddig bild men de var dock den bästa! ;)


Tydligen är jag en liten flicka som borde sova såhär himla sent, iallafall enligt facebook-chattarna! ;) Men de är ju inte jag som har skola imorgon! ...


Av Jenny - 17 augusti 2011 18:55

Idag har de verkligen blivit en mor och dotter dag med min lilla söta mamma! :)

Vi har varit lite i affärer och provat och köpt kläder, där rök min lön! Buhu ;(

Nää men de är ju därför jag jobbar, för att tjäna egna pengar och kunna köpa kläder utan att hänga på mina föräldrar ;)

Och sen var de inte alla pengar som gick åt, hade nämligen inte jätte mycket med mig. Pappa jag vet att du läser! ;)


Nu har vi ätit lite och planerar att gå ner till stranden och sen blir de nog att modella lite framför kameran och visa upp inköpen! :) Ska se om jag kan ta en bild på mamma också! ;)


Imorgon, när jag har lite mer tid, tänkte jag skriva lite om djurtestat smink. En som också var med på konst-lägret jag var på har en blogg och hon hade tittat in på min och såg att jag hade uppmärksamat djurplågeri, som de faktiskt är, och erbjöd sig att skriva en lista på lite produkter som inte är djurtestade. Läste precis igenom den och uppmärksamade en sak-de stora och vanligaste märrkerna är inte med! Dom djurtestar alltså.

Tja, som sagt mer om de imorgon! ;)


Här är en bild från förra året jag var på Öland ;)

 


Ni ser nog mer utav mig framåt kvällen! ;)

Ha de bra!


Av Jenny - 17 augusti 2011 10:31

Godmorgon! ;)

Inatt har jag inte sovit alls, somnade runt fem. Så min morgon har varit att bara sova och ta igen sömnen! ;) Jag tackar gudarna för att jag inte är en utav dom som börjar skolan idag, jag vet att gymnasiet gör de iallafall. Jag börjar inte föräns på måndag. Men de är ju alldeles för kort tid kvar ändå. :P


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har inte planerat nåt. Jag och mamma kanske skulle in till kalmar eller stanna här på öland för att gå lite på stan.(förslag?) 

En riktig mor- och dotter dag! Haha:) Nää men de är ju trevligt! :)

Jag vet nog vad jag ska göra nu iallafall, -in i duschen! ;)




Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards