Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Jenny - 18 augusti 2011 21:42

Nu ikväll så har jag och mamma provat våra kläder! :D

Det var jätte kul och pappa var fotograf! ;) Vi fick dock ingen bild på mamma...


Jag ber om ursäkt för mina "snygga" modell posér! Vi kan ju komma överäns om att jag inte ska bli modell...

Och att jag inte ska prata när jag blir fotad..

 

Tröja från Cubus super-rea

Jeans (gamla) Cubus

Skor från din sko

    

Tröja från Gina tricot  

  

 

Linne och kofta från Gina tricots super rea, ursäkta minen...

    


2st härliga munkjackor från BikBok (2för 99!) :)

Och Rambo! :D

    

Kofta från Kapahl

 

Mamma! :D

 

Skor från Din Sko

  

Och sen köpte jag faktiskt två stycken "sparkdräkter" som mamma valde att kalla dem innan jag fick på mig dem :P

Men hon tyckte att de var snygga och man kan ju ha dem hemma, 49kr st. Har tidigare kostat 400-500kr de kallar jag rea!! Cubus har en super-rea nu, ville bara tipsa om den! ;) Nästan allt kostar 49kr! :D

    Dom är jätte mysiga! :D

 

Så de var nästan allt! :) Och nu kan ni väl hålla med mig åtminstone! ;)

Jag hör av mig imorgon, då blir de in till frisören! ;)

Ha en fin kväll allesamans!

Av Jenny - 18 augusti 2011 21:23

Nu är jag hemma, har dock varit de ett tag ;)


Hemma, de är ett konstigt ord egentligen.

Hemma , enligt mig,  är där man känner sig trygg och har människor som älskar en. Med andra ord där man känner sig hemma. Man kan ha många hem.  Hemma kan även vara på olika ställen eller varför inte en person? Hemma behöver inte vara ett hus med väggar, dörrar,fönste och tak.

Där man känner sig hemma, där har man de bra!


Detta är bara min åsikt men ni får hemskt gärna komma med era! :)



:)

Av Jenny - 18 augusti 2011 10:03

Hejsan! :)

Just nu- nattlinne,osminkad.  

De tillhör på ett sommarlov! :D

Idag blir de att åka hem, men inte förräns framåt kvällen! ;)

Mycket ska hinnas med innan dess! Fast jag vet inte vad. ;)

 Vad ska ni hitta på idag? :)


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards