Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Jenny - 20 augusti 2011 22:26

God kväll! ;)

Vet att de inte har blivit så mycket bloggande idag menmen, har inte varit på nåt vidare blogg-humör. Blir nog mer imorgon! ;)

Tänkte faktiskt gå och lägga mig snart, måste ju gå upp i tid imorgon. Varför är de alltid så att när man är ledig då kan man gå upp hur tidigt som helst och inte orka sova längre, men när man måste upp och har ställt klockan och allt sånt då så vill man verkligen inte man kan inte? Nån som vet varför eller känner igen sig? :)

Blir nog inga fler inlägg idag så god natt på er och dröm så sött! ;)

Av Jenny - 20 augusti 2011 17:53

Hejsan!

Ni som läste inlägget igår fattade kanske att jag skulle jobba idag. Det har jag gjort iallafall.

Det har blåst orkarner idag! Och jag skojar inte, jag trodde att kiosken skulle flyga iväg!

Det gjorde servetterna iallafall och jag fick springa ut och hoppa/jaga efter dem!

Det var typ 30st...

Alla måste ha trott att jag var galen. Men man kan väl inte ha servetter på golfbanan?



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards