Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Jenny - 19 augusti 2011 19:14

Hej,

Nu har jag varit iväg lite.

Usch, jag vet att jag inte har sagt nåt om min arm på jätte länge. Många har trott att de har varit för att jag inte känner nåt längre. Men de har varit helt och hållet medvetet. Jag vet att detta inlägget kan misstolkas från er som tror att jag gnäller, men då får ni tro de, det viktiga är att jag vet att jag inte gnäller för ingenting och att jag får skriva de jag vill, detta är trots allt min blogg.

Jag menar som sagt inget illa mot någon i detta inlägg.


Det har funkat jätte bra, om man inte säger att man har ont så frågar inte folk. Vilket passar mig utmärkt. Jag tar hellre en tablett än att säga nåt.

Jag tycker att de är jätte jobbigt att säga nåt när man har ont, jag tycker verkligen att de är hemsk för de känns som om man trycker ner folk och man vet att de svälter folk i afrika liksom. Nej men ni fattar?

Jo, när jag är ledsen så kan jag gråta men de är sällan jag gråter utav fysisk smärta. De känns bara som om de blir värre då.

Men iallafall, detta inlägget får bli ett undantag. De är ju bättre att de hamnar på bloggen.

Jag har haft lite mer ont än vad jag brukar idag, ni kanske har märkt de jag vet inte riktigt hur väll de märks, mitt humör har nämligen gått lite upp och ner tack vare de.

Men nu ikväll så fick jag så ont att jag mådde riktigt illa och de svartnade för ögonen. Jag ska inte gå in på detalj, de är bara onödigt. Men iallafall så har jag tagit en lite starkare tablett nu så jag hoppas på att de ska lägga sig till den smärtan som jag brukar ha.

Usch, jag har ondare nu än när jag bröt armen, de var ingenting jämfört med detta.

Får hoppas att jag kan jobba imorgon iallafall. Moppe-körningen blir nog de som ligger risigast till.


Nej nu ska jag inte deppa ned er. Jag tycker bara att en blogg ska man kunna följa personen i både bra och dåligt humör. Och de är ju som sagt bättre att jag skriver ett sånthär inlägg och sen håller käften, de blir lättast så.



Av Jenny - 19 augusti 2011 16:25

Nu har jag kommit hem från frisören! ;)

Det blev bara en vanlig tråkig klippning!

Tänkte ta och städa mitt rum lite nu, behövs.

Fast först ska jag gå ut en runda med hunden! Haha! ;)



Av Jenny - 19 augusti 2011 11:51

Hejsan!

Nu har jag sovit, gick och la mig efter att jag skrivit. Tittade lite på tv. :)

De blir att städa lite och sen in till stan för att klippa mig! ;)

Men nu kommer problemet, jag vet inte hur jag ska klippa mig.

Har ni några förslag får ni mer än gärna komma med dem!

Så hjälp mig! :)

Hur ska jag klippa mig?

Verkligen stora problem jag har! ;)

Av Jenny - 19 augusti 2011 06:47

Och nu är de verkligen morgon! (kl.06,40)

Jag vet inte varför jag är uppe såhär tidigt, jag måste vara galen.

 Japp, så måste de vara!

Men jag kunde inte sova längre, fast de är ju rätt bra tid att gå upp på nu när skolan börjar snart! ;)

Men jag kanske ska gå och lägga mig igen! ;)

Ha de så bra! ;)

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards