Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Jenny - 15 augusti 2011 22:30

Hejsan!

Lite sent inlägg idag, men ett inlägg blir de och jag kan nästan garantera er leenden! ;)


Jag har ju varit på stan med Tintin idag, först så gick vi lite på stan och tittade och provade kläder! ;)

Tex, på H&M... Tintin fick kameran! ;)


       

Sen gick vi och åt lite, vi gick även och tittade om de gick nån bio men vi struntade i de sen. Vi bestämmde oss efter mycket om och men att gå till Hemmakväll och köpa Ben&Jerry-Glass! En bra avslutning på sommarlovet! Jag har faktiskt aldrig ätit de innan, den är ju så stor, (och dyr!)  Men nån gång ska väl vara den första! ;)


Vi åkte tog med glassarna hem till Tintin. Vi åkte bussen men sen hade hon sin mopped i Nättraby, så jag fick stiga av bussen tidigare än henne sen fick hon köra moppeden hem och sen hämta en hjälm och sedan möta upp mig!

Så jag fick gå... Och jag har världens dåligaste lokalsinne! Toppen!

 

Men sen åkte vi hem och smakade glassen!

Jätte God! :D

Vi trodde att den skulle vara helt smält men den var lika kall som i affären, kan de vara tack vare denna påsen tro?

  Magic Bag?

 

Jag köpte Half Baked med choklad-glass, kakdeg och en massa annart gott!

Tintin köpte nån med choklad och cocos, men den hade typ smält så alla bitarna utav knäck hade runit ner till bottnen, de blev tydligen mycket godare i bottnen! ;)

Sen så bestämde vi oss för att titta på film, sen orkade vi inte titta längre. Så vi cyklade på en hemmagjord tandem-cykel! :D Jätte cool! ;D

    De gick, rent ut sagt, ÅT SKOGEN när vi cyklade första gångerna, de gick bra när man cyklade själv. De började med att Tintin fick cykla ner för en brant backe och jag fick springa efter!

Men sakta men säkert blev de mycket bättre, så nu äger vi på tandem! ;)

Vi cyklade till vattnet och de var super varmt!


Sen cyklade vi hem och åt lite mer glass och även riktig mat! ;)

Sen blev vi jätte bad-sugna! Men jag hade ju inga badkläder men jag fick låna en gamal säljö-tröja och ett par shorts! Snyggt!

  Bad-dags! Dock var de inte lika varmt längre!


Och efter jag hade badat...

  Huuuuh! Kallt!


Så de var lite kort om min dag! ;) Hoppas att ni orkade läsa igenom hela inlägget! ;)



Av Jenny - 15 augusti 2011 09:24

Godmorgon! :)

Idag blir de stan! :)

De var riktigt skönt att få sova ut nu på morgonen, annars hade jag suttit på jobbet vid denna tiden! :P

Hmm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jätte svårt nu på morgonen! :P

Men jag kan ju fråga er hur ni har de? Har ni de bra? Nåt spännande ni vill berätta om?

Tell me! :)

 

Jag kan ju bjuda på lite musik också! ;)

Jag tror att de är lite nytt från Rihanna, jag har aldrig hört den förr :P

Och visst ser de härligt ut med blått vatten och en vit sandstrand!


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards