Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Jenny - 29 augusti 2011 16:06

Jag behöver verklingen hjälp!

Jo, vi ska praoa i v.40-41 Och vi ska fixa platserna själva, jo jätte kul att inte bara få välja från en tråkig lista- Om man nu har nåt ställe att praoa på!

Jag vet nämligen inte ett enda ställe som jag kan fråga, så ni kanske kan ge mig lite förslag?


Man får praoa precis vart man vill, och jag skulle gärna vilja utnyttja detta genom att åka till en annan stad, eller varför inte land!

Nej, de blir nog för långt med land men ändå- jag vill ha nåt lite nytt!

Jag har redan praoat på resturang och på en skola, så de kanske inte är så kul igen.

Och sen jobbar jag ju på resturangen så resturang kan jag ju i stort sätt strycka helt, om ni inte vet en rolig lite anolunda resturang :)

Men de kan i stort sätt vara vilken prao-plats som helst, så alla förslag är välkomna!!

Snälla jag behöver hjälp!


Om ni inte vill att jag ska publicera kommentaren så kan ni bara skriva nåt så att jag fattar att de är ett "mail" ;)


Av Jenny - 29 augusti 2011 15:45

Nu har jag kommit hem från ännu en skoldag, jag längtar redan efter helgen. Buhu :(

Men lite får man väl stå ut med så de får gå ;)

Vill ni veta om min dag? Vill ni? Vill ni?

Nehepp, men de får ni ändå! ;)

Jo jag vaknade, måste verkligen börja gå upp när väckaklockan ringer och inte sova 30minuter till...

Så imorgon blir de skärpning! ;) Eller på onsdag.. eller torsdag.. kanske fredag.

  Kom precis på att jag inte lagt ut en bild på länge, kameran har inte varit med i rätt tillfällen ;) Så jag tog en bild! Ja, jag tog bilden nyss. Haha ;)


Men iallafall, jag hann med bussen! ;) Men de var knappt!..som alltid

Efter de följde skola med tyska, den lektionen spenderades till att göra våra böcker fina med tapet papper! Haha de blev lite dagis-känsla, men de är ju bara mysigt! ;)

Sen var de Biologi/Kemi, där vi i stort sätt bara skrev av tavlan och gick igenom grovplaneringen.

Engelska, typ läsa en text-översätta skriftligt och sen svara på lite frågor. Den handlade om frihetsgudinnan, lite komiskt i och med att vi precis har gjort en annan grej om frihetsgudinnan i svenskan ;)

Sen avslutades skoldagen med matte! ;)


Var skoldagen verkligen så kort? Kändes mycket mycket längre..

Jag kanske har glömt något, man vet aldrig ;)


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards