Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Jenny - 24 augusti 2011 21:43

God Kväll! :)

Har varit på akupunktur ikväll. De gick bra, fast jag ska ta ett till uppehåll nu.

Hon sa nämligen att om de inte har hjäpt nu så kommer de troligtvis inte att hjälpa med akupunktur, men jag får fortsätta hoppas!

De är ju jävligt dumt att jag ska vänta tills jag är 17 för att få en operation om jag måste gå på tabletter för att överhuvud taget kunna stå på benen.

Men jaja, jag får ta en dag i taget ;)

Imorgon är de skola igen, enligt schemat ;)


Av Jenny - 24 augusti 2011 16:00

Hejsan! :)

Idag har de ju varit nån slags poäng-jakt i skolan :)

De var lite blandat både ute och inne. Så jag har kastats över en bom, gått en hinderbana med ett glas explosiv vätska, även kallat vatten. Sen har vi hoppat över en ravin och åkt skidor, vänt på en presening när alla stod på och svingat oss över en flod mer farliga pirajor.

Sen har vi även hoppat över elstängsel och byt plats på en planka (ni vet man får ett nummer och sen ska man byta plats med personer för att komma till sin plats när alla står på plankan.

Tja, de var "No Shit Cup" i stora drag :)


Sen fick vi sluta vid 14tiden så jag och Rebecca stannade kvar tills bussen kom, under tiden så gick vi lite runt i affärer och aa köpte lite godis.. ;)

Imorgon börjar skolan på riktigt!

  Djurkompaniet :)


Ikväll blir de akupunktur, efter ett litet uppehåll.

Ni som inte vet varför jag gör de- Jag bröt armen 09 och nu är de nåt som gått snet och jag har väldigt väldigt ont, skulle egentligen opereras men jag får inte för att jag är för ung, men nu äter jag iallafall tabletter och sen så går jag på akupunkter, då man får nålar instuckna i kroppen, och de ska kanske lindra smärtan.

 De var lite kort om de.-

Men iallafall, om jag skriver nåt konstigt inlägg ikväll så vet ni varför! Haha ;)





Av Jenny - 24 augusti 2011 08:35

God Morgon!


Idag är de som sagt sovmorgon, börjar inte förräns vid halv.10

Detta pga att vi ska ha nån slags "No shit cup", jag vet inte vad namnet kommer ifrån men den vinnande mentorsgruppen får en trofé- en toaborste! Yey!

Men iallafall för att vinna ska man samla så många poäng som möjligt i respektive mentorsgrupp :)

Sen slutar vi tidigare också, sen imorgon börjar allvaret. Haha :)


Detta är dock inte priset, den äkta har jag liksom inte tagit kort på ;)

Men seriöst, hur kom bilden på en toaborste till Google? :O

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards