Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Jenny - 13 augusti 2011 22:45

De har inte blivit något vidare bloggande idag, jag vet!

Men jag gick faktiskt upp jätte tidigt och sen var jag på jobbet och sen fick jag reda på att jag skulle komma på "kräftskiva" som inte ens hade kräftor, ingen åt de. Så de fick bli lite räkor och mackor och för ,bla, min del så fick de bli mackor och kött som kräftskiva :)

Roligt va de iallafall :)

 

Men imorgon blir de att gå upp lika tidigt :(

Aja, de har varit en mycket underhållande dag om man säger så!

Först så började de med att jag typ skrämde ihjäl killen som jobbar där, jag kom på morgonen och han kom precis upp från källar-trappan och jag sa hej men han var i sin egen lilla värld så han rykte ju till rätt reält. Trodde att han skulle ramla ner för trappen^^


Sen skrämde en annan kille som jobbar där mig genom att sticka in huvudet i kioskluckan och sa "hej" och skulle lämna lite saker när jag sitter där, jag ramlade ner från bänken och ner på golvet och bara "hej!, gud vad du skräms!"


Sen när jag hade varit inne och hämtat lite saker och kom ut i kiosken så kom en gubbe och sa "hej Jeniiiiiii(iiiiiiiiii)!"

"Hej!" (Hur vet du mitt namn?)

"Och hur vet då jag att du heter Jeniiiii(iiiiiiiiii++++) ?"

"Ingen anning men jag är ganska säker på att du kommer berätta?"

Och sen började han berätta hur han var släckt till dom som äger de och att han hade pratat med dom och att dom hade pratat om mig osv.


Sen fortsatte dagen och fler skratt blev de, de kan jag lova!!

Kanske tar de en annan dag :) Kanske! ;)


Men nu får väl jag antagligenn gå och lägga mig så att jag inte vaknar med påsar under ögonen imorgon när jag ska upp så tidigt!

Vi hörs imorgon! ;) God natt och dröm söt! :)






Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards