Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Jenny - 16 augusti 2011 22:15

Jag var ute lite ikväll och kom nyss hem :)

Tog lite bilder i början utav kvällen :)

                 

De var så underbart fint! :)

Köpte ju böcker för 15kr styck förra gången jag var på Öland, de kanske blir att läsa lite framåt kvällen? :)

Mysig framsida iallafall ;)

Nää, men jag orkar verkligen inte hitta på något och de är ju alltid trevligt med lite spänning! ;) Haha, jag lovar att jag bara kommer läsa första sidan sen kommer jag inte orka läsa mer! ;)

Bild från google.


Ha en fin kväll! :)


Av Jenny - 16 augusti 2011 16:02

Hej!

Tänkte bara visa att jag överlevde! ;)

Nae, just nu har jag tråkigt. Men jag hittar snart på nåt ska ni se! ;)


Min chef ringde och frågade om jag kunde jobba imorgon, men tyvärr jag kan  inte.

Hon hade precis fått reda på att tjejen som skulle jobba inte kunde. Och de kommer nån klubb eller nåt som ska vara där och de är inget folk. Ajaj, hoppas att de löser sig! ;)


Av Jenny - 16 augusti 2011 09:32

Godmorgon! :)

Idag blev de lite hastigt och lustigt bestämt att jag och mamma ska till Öland :)

Pappa får stanna hemma med hunden och katten x)

Nae, han ville faktiskt inte följa med för mamma och jag tänkte gå i lite affärer och bara ta dagen som den kommer :)

Men så blir de iallafall, men inläggen kommer inte bli sämre för de! Datorn hänger med! ;)


Nu till något lite mer allvarligt! De var en tjej som kommenterade min blogg igår, och skrev att jag skulle kolla in hennes dagens fråga. Jag gjorde de och blev väldigt beröd- vet du om dit smink är djurtestat?

Med den hade hon även laggt upp en video om just detta. Man får sig verkligen en tankeställare! De är faktiskt liv, och dom känner lika mycket som vi, dom tänker lika mycket som vi. Enda skillnaden är att dom inte kan berätta hur ont de gör, jo med plågo-skrik- rop på hjälp!

Jag ska helt ärligt säga att jag inte vet om min mascara är djurtestad eller ej.

Men de är ju faktiskt inte bara smink, även fast de är en stor del.

De är ju i stort sätt allt, allt i dagens samhälle är djurtestat!

Men hur många tänker på de när vi står i affären, jag gör de inte. Men jag kanske gör de nu framöver då iallafall jag har fått en påminelse. Vem vet inte om att produkter djurtestas? Alla vet, hur många bryr sig?

Nej nu ska jag inte skriva en stor novell, jag tyckte bara att de var viktigt att ta upp!


Puss&Kram!<3

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards