Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Konstläger - Måndag

Av Jenny - 8 augusti 2011 18:47

Nu tänkte jag Äntligen börja skriva lite om konstlägret!

Får se hur mycket jag kommer ihåg. .

Detta kommer säkert låta som en 5årings dagbok men iallafall.


Jag vaknade tidigt på måndag morgonen och solen lysste mig i ansiktet, fåglarna kvittrade och mina väskor var packade, soterade och stod vid dörren. Mamma hade gjort frukost med nybakat bröd och pappa satt med en fridfull kopp kaffe i ena handen och en tidning i andra.

Haha, jag skojade bara!!

De var mer som att min otroligt jobbiga väckarklocka ringde mitt i natten, tycket jag då, och jag har en sån gamal som är jatte svår att stänga av.

Hela huset vaknade och blev allmänt irreterat på den j'vla klockan. . .

Sen gick jag där hela morgonen och kom på ena saken efter andra vad jag hade glömt, och till slut så fick jag sätta mig på väskan för att den skulle gå igen ;)

När jag var färdig så åkte vi och plockade upp Emma, hon som vi skulle skjusa. De var roligt, vi satt och pratade och diskuterade fram och tillbaka om hurvida de skulle vara på lägret, men vi visste ju förstås ingenting!

Väl framme så var de några personer där och de kom bara fler och fler.


Sen gick vi till våra hus, vi hade två hus mitemot varandra jag bodde i B. Vi fick jätte fina rum! Varsitt med hall och egen toa och säng, fåtölj, soffbord, jätte stor garderob och ett ännu större skrivbord. Jag glömde ju natuligtvis ta kort i husen. Men de var iallafall 8rum i varje hus varav ett var en vuxens/ledares.


Jag började direkt med att packa upp och bädda, sen kom ett sms från emma och sen kom hon in i mitt rum och sen så gick vi till konst huset :)

Här har vi (fr.vänster) Emma 2 (vi hade två emmor, den emma som jag umgicks me dfår bli emma.1) Carolin, Bea, Evelina, sen underst har vi emelie och anna :)

Och här är Yox (Johanna) och Sara :)

Och här är emma :)

Bea och Manda :)

Emelie, Anna och Emma

Emma

Augusta

Bea


Dagen fortsatte med målande sen gick vi till salsjön! Jätte fin!

De tog ca,30 minuter att gå dit. men de var så grymt fint! Fast jag tog ju inget kort. . .

Ska se om jag kan få ett från nån på facebook eller nåt.


Sen kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket mer från måndagen mer än att emma och jag bar in min säng till hennes rum för att vi tyckte de var roligare att vara två i ett rum :P




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 8 juni 2012 20:52

till www.jemell.devote.se Nu är jag tillbaka! Efter ett väldigt långt uppehåll.. Jag har dock bytt adress till http://jemell.devote.se/ så det är där ni får kolla om ni ska läsa min blogg! :) Som sagt, jag är tillbaka och så jävla taggad på att ...

Av Jenny - 11 mars 2012 09:44

Jag kommer inte att uppdatera bloggen nu på ett tag, obestämd framtid. Andledningen är privat och att jag mår skit. Om jag ska skriva någonting här så kommer det bara bli fel.   Inna helgen så fick jag vara modell åt frisör-linjen på gymnasiet ...

Av Jenny - 7 mars 2012 21:17

Hej! Idag har jag varit på gymnasiet och kollat och de var helt okej och imorgon ska jag dit igen men till en annan linje. De ska bli intressant! Idag var jag på samhäll beteende och imorgon ska jag till samhäll internationell. Men ska vara i stan ...

Av Jenny - 6 mars 2012 22:53

Tänkte bara kolla in och säga godnatt! Ska strax sova för jag är helt slut, imorgon blir iallafall lite sovmorgon! Jag ska på studiebesök så jag får sova tills kvart i sju.. Ingen lång sovmorgon men hey, ändå sovmorgon!     ...

Av Jenny - 5 mars 2012 21:17

Måste bli bättre på dehär med bloggandet och börja blogga om intressanta grejer^^ Nåja, idag har jag varit i skolan och sen direkt hem till läxorna, inte så intressant men ändå. Imorgon blir de skola och sedan stan. Lite roligare.   Lite somm...

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards