Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Konstläger- Tisdag

Av Jenny - 8 augusti 2011 19:28

Nu till tisdagen.

Dom väckte oss vid halv 8!! OMG!!

Haha!

Men iallafall så gick vi upp, duschade och sen åt vi frukost. Dom hade jätte bra mat där så jag har faktiskt lärt mig att äta fortare än vad jag gjorde innan nu! Alla åt ju jätte snabbt!

Sen väntade ett studiebesök i skåne på wanås! Vi åkte bil dit, de vra rätt långt men de var mysigt och jag är ju som jag är så vad vore en bilresa om inte jag hade somnat? Jag och Emma åkte i Karins bil.

Tyvärr så åkte Bea och Evelina hem. Då blev vi bara 12 kvar.

Men de var roligt ändå!


Var berädda på att bli bild-bombade!

Vi gick in på en utställning och de första vi såg var en massa koppar, konstnären hade nämligen gjort denna utställning med trasiga koppar för att folk skulle laga dem. Och tänka på att man skulle laga världen samtidigt.

Vi satte såklart igång med att laga koppar!


Sen precis brevid så fanns 3 väggar där man kunde skriva en hälsning till sin mamma på en lapp och sätta upp.


Sen gick vi vidare i hennes utställning och där var de ett mörkt rum med massor utav skulpturer.

Denna kvinnan hängde i taket, dom som står under heter anna och linnea och var oxå med på lägret.


Sen gick vi ut och tittade.

Erkänn att detta huset hade varit så coolt att se? Tyvärr fanns inte de kvar.

Sen ville emma se denna spindlen men den fanns inte heller.


Det var iallafall jätte fin miljö och de fanns ett slot, de coola var att de va en privat familj som bodde själva i hela slotet!


DE fanns en utställning som hete svindel och då gick man in i en källare och sen kom man in i ett rum dag golvet var snett och alla möbler stog uppåner!

Jag påväg in i svindel!


Svindel.


Sen gick vi vidare till en annan utstälning som heter I wish där man får skriva på en lapp vad man önskar sig och sen hänga upp lappen i träden!


Vi åt lite. . .

Sen gick vi vidare till parken och nu vissar jag bara bilderna, jag orkar nämligen inte berätta om alla...


Kram!

En kunglig toalet!!

Anna eller Linnea, jag vet inte vilket! :S

Yox hoppade!


Coolt hus utav väggar!

Så söt!


Har jag sagt att jag är höjd rädd? Jag klättrade upp på den högsta!

Så de var några utav många konstverk!

Efteråt blev de glass!


Sen på kvällen så hade vi jätte mysigt och grillade!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 8 juni 2012 20:52

till www.jemell.devote.se Nu är jag tillbaka! Efter ett väldigt långt uppehåll.. Jag har dock bytt adress till http://jemell.devote.se/ så det är där ni får kolla om ni ska läsa min blogg! :) Som sagt, jag är tillbaka och så jävla taggad på att ...

Av Jenny - 11 mars 2012 09:44

Jag kommer inte att uppdatera bloggen nu på ett tag, obestämd framtid. Andledningen är privat och att jag mår skit. Om jag ska skriva någonting här så kommer det bara bli fel.   Inna helgen så fick jag vara modell åt frisör-linjen på gymnasiet ...

Av Jenny - 7 mars 2012 21:17

Hej! Idag har jag varit på gymnasiet och kollat och de var helt okej och imorgon ska jag dit igen men till en annan linje. De ska bli intressant! Idag var jag på samhäll beteende och imorgon ska jag till samhäll internationell. Men ska vara i stan ...

Av Jenny - 6 mars 2012 22:53

Tänkte bara kolla in och säga godnatt! Ska strax sova för jag är helt slut, imorgon blir iallafall lite sovmorgon! Jag ska på studiebesök så jag får sova tills kvart i sju.. Ingen lång sovmorgon men hey, ändå sovmorgon!     ...

Av Jenny - 5 mars 2012 21:17

Måste bli bättre på dehär med bloggandet och börja blogga om intressanta grejer^^ Nåja, idag har jag varit i skolan och sen direkt hem till läxorna, inte så intressant men ändå. Imorgon blir de skola och sedan stan. Lite roligare.   Lite somm...

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards